субота, 3 жовтня 2015 р.

Куди я знову зник?


Так вже сталося, що останнім часом мій життєвий шлях є звивистим як ніколи до цього. За останні два роки мені вже чотири рази доводилося перебудовувати своє життя і переглядати своє ставлення до нього, дуже сподіваюсь, що цей, четвертий, раз вже був таки останнім. Часу катастрофічно не вистачало навіть на спання, так що блоґінґ, навіть у форматі попередніх записів у блокнот, а потім перенесення цього всього в блоґи був неможливим. Зараз я вже тотально перебудувався і повертаюся до активного і регулярного блоґінґу.

 

Природно продовжую займатися собою і в духовному, і у фізичному аспектах.  Останні успіхи в спорті мене приємно дивують, але вимагають ще більше відповідальності, а значить і часу. Мені важко, але, я не скаржуся і роблю все, щоб впоратись. У творчому плані спостерігається тривалий застій, але, я знову  ж таки сумую й продовжую творчій пошук, пишу чернетки ... Мені  відтепер остаточно подобається жити швидко, коли живеш хутко і відпочинок завжди приємніше. Дорогі друзі, бажаю вам бадьорості, оптимізму та успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар