субота, 24 жовтня 2015 р.

Про передвиборче агітування.


Як вам могло здатися, цей пост має бути про політику. Насправді це геть не так, цей пост буде про здоровий глузд і суто про здоровий глузд. В Україні знову завершується період нових виборів і мене все ще страшенно вражає те, скільки грошей витрачають на рекламні щити, листівки і реклами на ТБ. Чого не можна зробити передвиборну агітацію більш матеріальної, хай витрачають ці мільйони коштів на корисні для районів і міст справи, а держава потім дає їм можливість під час дебатів про все це відзвітувати.

 

Скільки можна пудрити мізки виборцю красивими казками і гарненькими писочками з глянсовою агітації і величезних вуличних щитів? Який з цього реальний взиск? Це що, така форма підтримки друкарського бізнесу, або як це зрозуміти? Чому за демократії так люблять пусте патякання, а не реальні справи? Чому не можна на законодавчому рівні закріпити якісь процедури з ефективнішої та предметнішої  агітації? Час вже, нарешті, зробити передвиборні обіцянки не міфами і легендами для дурних і темних людей, а чіткими пунктами бізнес-плану з розвитку країни, району, міста ..

Немає коментарів:

Дописати коментар