Як вам могло здатися, цей пост має бути про політику. Насправді це геть не
так, цей пост буде про здоровий глузд і суто про здоровий глузд. В Україні
знову завершується період нових виборів і мене все ще страшенно вражає те, скільки
грошей витрачають на рекламні щити, листівки і реклами на ТБ. Чого не можна
зробити передвиборну агітацію більш матеріальної, хай витрачають ці мільйони
коштів на корисні для районів і міст справи, а держава потім дає їм можливість
під час дебатів про все це відзвітувати.
Скільки можна пудрити мізки виборцю красивими казками і гарненькими писочками
з глянсовою агітації і величезних вуличних щитів? Який з цього реальний взиск?
Це що, така форма підтримки друкарського бізнесу, або як це зрозуміти? Чому за
демократії так люблять пусте патякання, а не реальні справи? Чому не можна на
законодавчому рівні закріпити якісь процедури з ефективнішої та предметнішої агітації? Час вже, нарешті, зробити
передвиборні обіцянки не міфами і легендами для дурних і темних людей, а чіткими
пунктами бізнес-плану з розвитку країни, району, міста ..
Немає коментарів:
Дописати коментар