У цьому невеликому матеріалі я напишу, чого я не люблю
крамничкових і, особливо вуличних, промоутерів / менеджерів з продажів. Я
наведу десять головних пунктів, чого ж вони мене відверто дратують. Це суто моя
особиста думка. Я думаю, що Вам буде це цікаво.
1. Промоутер / менеджер по продажах завжди лізе до людини.
Це створює сильний дискомфорт при спілкуванні з ним.
2. Промоутер / менеджер по продажах рекламує тільки якусь
одну фірму або марку, навіть, якщо у цієї фірми є кращі конкуренти, або ж продукти
цієї марки вкрай низької і поганої якості порівняно з іншими, хто є на ринку.
3. Промоутери / менеджери з продажів, в більшості випадків,
пропонують на пів потрібні, або взагалі непотрібні речі.
4. Промоутери / менеджери з продажів часто зацікавлені
втягнути Вас у якусь чергову дурну, насправді геть невигідну, акцію
рекламованої фірми.
5. Промоутерам / менеджерам з продажів завжди важливо
кількість продажів, а не те, чи задоволений їхній клієнт.
6. Промоутери / менеджери з продажів дуже рідко говорять
чітко і зрозуміло, що і за якою ціною пропонують. На непотрібне з'ясування
деталей йде час.
7. Промоутери / менеджери з продажів часто порушують умови
зберігання товару, що продається або займаються реалізацією старого або
списаного продукту.
8. Промоутери / менеджери з продажів усіма правдами і неправдами
видурюють у Вас особисті дані, щоб фірма потім могла «діставати» Вас по
телефону або спамити електронною поштою.
9. Промоутери / менеджери з продажів, в переважній більшості
випадків, продають продукт набагато дорожче, ніж він коштує в офісі фірми, або
офіційних магазинах.
10. Промоутери / менеджери з продажів активно користуються
«забороненими прийомами» психології та комунікації.
Немає коментарів:
Дописати коментар