субота, 10 жовтня 2015 р.

Чому я не люблю промоутерів і менеджерів з продажів.


У цьому невеликому матеріалі я напишу, чого я не люблю крамничкових і, особливо вуличних, промоутерів / менеджерів з продажів. Я наведу десять головних пунктів, чого ж вони мене відверто дратують. Це суто моя особиста думка. Я думаю, що Вам буде це цікаво.

 

1.    Промоутер / менеджер по продажах завжди лізе до людини. Це створює сильний дискомфорт при спілкуванні з ним.

2.    Промоутер / менеджер по продажах рекламує тільки якусь одну фірму або марку, навіть, якщо у цієї фірми є кращі конкуренти, або ж продукти цієї марки вкрай низької і поганої якості порівняно з іншими, хто є на ринку.

3.    Промоутери / менеджери з продажів, в більшості випадків, пропонують на пів потрібні, або взагалі непотрібні речі.

4.    Промоутери / менеджери з продажів часто зацікавлені втягнути Вас у якусь чергову дурну, насправді геть невигідну, акцію рекламованої фірми.

5.    Промоутерам / менеджерам з продажів завжди важливо кількість продажів, а не те, чи задоволений їхній клієнт.

6.    Промоутери / менеджери з продажів дуже рідко говорять чітко і зрозуміло, що і за якою ціною пропонують. На непотрібне з'ясування деталей йде час.

7.    Промоутери / менеджери з продажів часто порушують умови зберігання товару, що продається або займаються реалізацією старого або списаного продукту.

8.    Промоутери / менеджери з продажів усіма правдами і неправдами видурюють у Вас особисті дані, щоб фірма потім могла «діставати» Вас по телефону або спамити електронною поштою.

9.    Промоутери / менеджери з продажів, в переважній більшості випадків, продають продукт набагато дорожче, ніж він коштує в офісі фірми, або офіційних магазинах.

10. Промоутери / менеджери з продажів активно користуються «забороненими прийомами» психології та комунікації.

Немає коментарів:

Дописати коментар