четвер, 16 жовтня 2014 р.

Американські ТБ велети втрачають позиції.


За інформацією досліджень компанії Nielsen про зміни популярності 40 провідних телеканалів США від телевізійників пішли 3,2 млн. передплатників, а це 3% від усієї аудиторії! Найбільше втратили найдорожчі TNT і ESPN - їх втрата 5% аудиторії для кожного.

 

Однією з найвагоміших причин зменшення аудиторії називають збільшення кількості «обрізувачів кабелю» - нового типу особливо хитрих клієнтів, які замінили кабель та супутник на куди більше дешеві ресурси онлайн-відео (наприклад: Netflix і Hulu).

 

Гравці ринку вважають, що істотна кількість передплатників платного ТБ, надають перевагу економ пакетам, в які не входять такі топові канали, як скажімо TNT, CNN або Discovery Channel.

 

За іншою гіпотезою гравців ринку проблема втрати аудиторії безпосередньо пов'язана з тим, що телеканали занадто завзято стали робити контент для Інтернету, де є відтепер можливість платити менше майже за теж саме.

 

Можна зробити висновок, що кабельне та стільникове телебачення активно втрачають свій унікальний статус монополістів. Вони поступово програють Інтернету через свою дорожнечу, негнучкості і невдалі комплектації. Інтернет все ж поступово стає головним конкурентом не тільки музичної, а й кіно-і теле-індустрії.

Немає коментарів:

Дописати коментар