За інформацією досліджень
компанії Nielsen про зміни популярності 40 провідних телеканалів США від
телевізійників пішли 3,2 млн. передплатників, а це 3% від усієї аудиторії!
Найбільше втратили найдорожчі TNT і ESPN - їх втрата 5% аудиторії для кожного.
Однією з найвагоміших причин
зменшення аудиторії називають збільшення кількості «обрізувачів кабелю» -
нового типу особливо хитрих клієнтів, які замінили кабель та супутник на куди
більше дешеві ресурси онлайн-відео (наприклад: Netflix і Hulu).
Гравці ринку вважають, що
істотна кількість передплатників платного ТБ, надають перевагу економ пакетам,
в які не входять такі топові канали, як скажімо TNT, CNN або Discovery Channel.
За іншою гіпотезою гравців
ринку проблема втрати аудиторії безпосередньо пов'язана з тим, що телеканали
занадто завзято стали робити контент для Інтернету, де є відтепер можливість
платити менше майже за теж саме.
Можна зробити висновок, що
кабельне та стільникове телебачення активно втрачають свій унікальний статус
монополістів. Вони поступово програють Інтернету через свою дорожнечу,
негнучкості і невдалі комплектації. Інтернет все ж поступово стає головним
конкурентом не тільки музичної, а й кіно-і теле-індустрії.
Немає коментарів:
Дописати коментар