середа, 13 жовтня 2010 р.

Ніч у кав'ярні 25.09.10

Це вже друга подія з цією назвою, минула відбулася рівно рік тому на там же ж. Я на першу «Ніч у кав'ярні» не потрапив черезі незручність формату події. Цього року в мене більше вільний графік. Мені вдалося не тільки вибратися на саму подію, але ще й потрапити до складу виступаючих! Антон Чешир - головний організатор події ставився до претендентів на включення в програму вечора досить суворо, висока планка поставлена самим Владом Кленом на першої «Ночі у кав'ярні» не повинна була занижуватися. Не дивно, що мені довелося висилати дві достоту різні програми, а затвердили взагалі менше половини однієї, так ще й досить жорстко попрохали одягтися врочисто й читати бадьоро.

Я чомусь вирішив піти на експеримент і не пошкодував. Я виконав всі вимоги організатора. Виступив добре, отримав заслужені оплески, підняв людям настрій. Ніколи б не подумав, що мої чудні натуралістично-реалістичні спостереження можуть бути комусь зрозуміліше й цікавіше за мої похмуро-символічні праці. Але факт є факт - мене визнали люди далекі від dark руху, визнали мої роботи, з яким я зазавичай не виступаю... Мені нема чого сказати! Я просто в захваті! Дуже дякую Чеширу за можливість популяризації цієї грані моєї літературної творчості!

P.S. Більше про подію я напишу на сайті одного з наших проектів.

Немає коментарів:

Дописати коментар