понеділок, 20 квітня 2015 р.

Убогість «професійного» блоґінґу.



Чому я взяв слово «професійний» в лапки? Та тому що, як блог уже активно читають, то він - професійний. Оновлення тричі на день і максимальна монетизація жодним чином не покращує матеріалів у блозі, а найчастіше навіть погіршує їх. От, поміркуйте самі, якщо це приватний блоґ і його треба оновлювати три рази на день повноцінними матеріалами, він неосновна робота його автора, то де він буде брати стільки новин?

 

Правильно. Це будуть, переважно, переклади і рерайт чужих статей. Виникає питання, а якщо я хочу читати блоґера N, хіба я заходжу, щоб читати його авторський дайджест? Ні, звичайно, мені цікаві його авторські матеріали, а не те, які новини він вважає за актуальні та цінні.

 

Ось так і маємо, що як якийсь блоґер стає «професійним» на сторінках його блоґу відразу з'являється багато малоцікавого мотлоху і реклами, а з того  нескладно зробити висновок про те, що монетизація або повинна бути з розумом, або її не повинно бути взагалі. Поважайте, будь ласка, своїх читачів!

Немає коментарів:

Дописати коментар