Фейсбук нарешті почав кампанію по боротьбі з недостовірними
новинами в межах своєї соціальної мережі, про це інформує корпоративний блоґ
компанії. «Оновлення стрічки, яке було здійснене сьогодні, зменшить активність
з розповсюдження новин, зазначених користувачами як брехливі, і почне додавати
попередження до тих записів, яким поставили багато таких відміток» -
роз'яснюють у Фейсбук.
Під брехливими записами розуміють: записи шахрайського змісту
(наприклад, «Натисни сюди і ти більше ніколи не будеш працювати»!) або новинні
«качки» («Санта існує! Доведено вченими!»). Ці позначки можна ставити статусу,
записам з посиланнями на зовнішні сторінки, світлинам і відео. Одначе Фейсбук
не буде видаляти брехливі новини з сайту.
З кожним роком Фейсбук стає все більш і більш потужним джерелом
інформації, згідно з дослідженням П’ю Рисьоч Сентр, майже 30% американців
вперше дізнаються нову інформацію з цієї соціальної мережі. Сукупна реціпієнтськая
аудиторія Фейсбуку - не багато, не мало - 1,35 мільярди користувачів.
Немає коментарів:
Дописати коментар