четвер, 22 січня 2015 р.

Інфобізнес: очікування та реальність.

Люди завжди чогось вчили один одного: передавали досвід ремісники, давали знання вчителі та викладачі, напрацьовували навичок тренера ... Однак завжди ті, хто готує початківців були окремішніми, з власними традиціями та особливими знаннями, які досяжні по справжньому тільки тим, хто не є чужим для цієї групи людей.

 

Сьогодні ж вигадали якийсь інфобізнес. Його представники цілком серйозно вважають, що наставником може стати кожний і за будь-якою темою, що наставництву можна повноцінно навчитися за книгами і курсами ... Але, представників інфобізнесу власне навчання цікавить виключно як комерційний інструмент. Їм важливіше, не те що про них думають, не те до якої міри корисна їхня інформація учням, а скільки їм за це сплачують. Представники інфобізнесу перетворюють начебто свої знання на джерело доходу.

 

Чому начебто свої? Тому що це не їхні знання. Більшість курсів коштують не дорожче долара, хоча б тому, що на 95% складаються з добре відомих фахівцям істин і попросту «води», яку за знання може сприйняти тільки людина, яка в тій чи іншій темі взагалі нічого не розуміє. Більшість «таємних» і «унікальних» знань з інфобізнесових пакунків  - це рівень шкільних рефератів. Чому? Та тому що, якщо у мене немає, щонайменше, гарної середньої фахової освіти за тією ж агрокультурою, то я не можу знати, що в цій темі є важливим, а що ні, не можу знати більшості процесів, а куди там мені знати щось нове і цінніше, ніж офіційна наука? На самому вмінні щось «впарити» далеко не заїдеш ...

 

Складно повірити, що якась людина, яка себе поважає направду думає, що час добрих професіоналів може коштувати так само дешево, як курси представників інфобізнесу. Складно повірити, що якась людина, яка себе поважає направду думає, що хтось незгодний з офіційною наукою, який не має взагалі жодних паперів, які підтверджують його компетентність в темі, може навчити чогось справді цінного.

Немає коментарів:

Дописати коментар