четвер, 28 серпня 2014 р.

Про гроші та ґотичну субкультуру


 
Ще не встигли вщухнути класичні неформальні обурення, мовляв, то - комерція і це - комерція і взагалі, всі запродалися і перестали бути неформалами, як до деяких ґотів і співчуваючих починає приходити розуміння того, що без грошей в капіталістичному суспільстві не розвивається нічого. Так, так, Ви не помилилися.

 

Цей одвічний потяг до кращого сервісу, кращого звучання і кращого шоу на ґотичних подіях - це не утопія і це не справа ентузіастів - це все справа грошей. Вибачте, але, я майже впевнений, що, якби я навіть кожного дня жер абсент з Пітером Мерфі і ми були б друзями, не розлий вода, то він би не грав для мене безкоштовно завжди. Чому? Тому що він - професійний музика і живе з цих виступів. Це - логічно, що йому доведеться заплатити.

 

Так само логічно й те, що безкоштовно і файненько зорганізовувати у Вашому місті свій «Batcave» без наявності тусівки й її бажання платити за цей самий клуб, і його рівень, ніхто не стане. Будь-які організатори теж хочуть їсти і їсти смачно, адже навіть найпідвищеніша самооцінка - не годує, так само, як і не годують компліменти ...

 

Гроші - це енергія. Якщо Ви вважаєте себе готом, але купили собі китайський плеєр, сплатили українському провайдеру за Інтернет, купили собі неформальну футболку не у артистів, а у когось іншого, то Ви підтримали виробників плеєра, провайдера, перекупників футболок, але не ґот сцену ... Від цих Ваших покупок сцені ані тепло ані спекотно. У Вас була енергія, але Ви не поділилися нею саме з ґот сценою ... І Ви такий не один ..

 

Подумайте про це, коли наступного разу щось бовкнете про розвиток ґот сцени ... Подумайте, чому у чехів, словаків, поляків у напрямку ґот сцени все виходить, а у нас ні? Подумайте, а чи можна називати комерційними і такими, які зажерлися, артистів, які їздять на концерти в простих потягах і часом їдять локшину швидкого приготування?

Немає коментарів:

Дописати коментар