неділя, 9 березня 2014 р.

Мій Шевченко

Сьогодні виповнилося 200 років з дня народження Тараса Григоровича Шевченка. Мій Шевченко - зовсім не депресивний , суворий і майже комуністичний дідусь , яким його малювала радянська пропаганда і зовсім не дух національного опору й найдотепніший русофоб з палаючими ненавистю очима , яким його бачать багато українських націоналістів . Мій Шевченко - це справжній українець поза політичними штампами : патріот , красень , талановитий , зухвалий , волелюбний . Людина , що вийшла із самої бідності не завдяки кар'єризму , підступу і злодійству, зраді, а завдяки вірі у високе , у свої ідеали.
 
Мій Тарас Григорович Шевченко бере все найкраще від Західної Європи , України та Російської Імперії. Він пише картини про рідну Україну в чудовому , епічно- фламандському стилі, звичайні українські типажі того часу набувають на його картинах аристократичного шарму і грації .
Тарас Григорович не ставиться до народної української традиції сухо і по- етнографічному , адже ця традиція - частина його душі. Велика частина його творчості розкриває перед нами справжню незліченніст скарбів української культури , її діаманти, які попросту ніхто не хотів помічати в пилу моди і кон'юнктури.

 
Мій Тарас Григорович Шевченко - друг російських інтелектуалів і опозиціонерів , друг людей вільної і високої думки, він чітко знав, чим відрізняються росіянин і москаль , він підтримував боротьбу за свободу та ідентичність не лише українського , а й інших народів , закритих у в'язницю Російської імперії.
Мій Шевченко не поділяє пушкінських поглядів про « і нині дикого Тунгуса » , мій Шевеченко захоплюється волелюбністю і хоробрістю Кавказу , яскравістю і самобутністю побуту і традицій казахів. Мій Шевченко ловить поезію у всьому: в боротьбі за свободу , в дівочих образах , в картинах побуту , в природних явищах ... Мій Шевченко вчить : « І чужому навчайтесь , і свого не цурайтесь . » « У кому немає любові до країни рідної , ті серцем жебраки каліки. »« Любов є життєдайний вогонь в душі людини. І все, що створене людиною під впливом цього почуття, відзначено печаткою життя і поезії. »

 

Немає коментарів:

Дописати коментар