середа, 11 грудня 2013 р.

Я - ґеймер ( 1990-2004 ) .


 
Перший раз я грав у далекому 1990 році в культову гру Digger від Windmill Software Inc. Потім чітко запам'яталися уроки інформатики в 1992 -му, коли ми вчилися користуватись радянськими комп'ютерами «Електроніка» і в кінці уроку нам завжди давали трохи пограти. Перша ігрова консоль у мене з'явилася в 1993 році, то була використована «Rambo TV Game». Вже в 1996-1997 у мене була більш нова Lifa , 1998 в - Сюбор , 1999 в - Sega і з 2000-2001 я чимдуж гамав на ПК (десь до 2004 року , а потім відійшов від цього і припинив стежити за індустрією ) . У період з 2000 до 2003 я доволі активно брав участь у житті деяких ігротек .

Ні, я не «подорослішав» і не «порозумнішав» в 2004-2005 році. Просто з'явилася велика кількість справ, які виявилися для мене цікавішими і важливішими , ніж шпілення . А сутність ґеймінґу саме в тому , що ти віддаєшся іграм повністю і якщо це не так , то поступово ти випадаєш з цієї тусівки і «наздогнати», навіть дворічне відставання , вже просто неможливо.

Безумовно, захоплення комп'ютерними іграми було для мене не стільки гаянням часу , скільки фактором, що інтегрував мене до особливої субкультури , тим , що значною мірою вплинуло на розвиток моєї фантазії і реакції , концентрації , чудовим фактором соціалізації ... Коли мене запитують, чи шкодую я тих роках,  я , не замислюючись , відповідаю , що ні. Я переконаний, суспільство занадто зациклене на тому, щоб довести наскільки комп'ютерні ігри шкідливі, абсолютно ігноруючи велику кількість переваг захоплення комп'ютерними іграми ..

Немає коментарів:

Дописати коментар