пʼятниця, 1 червня 2012 р.

Перемивання кісточок екстравагантних випускниць, як символ остаточної дегенерації сучасної журналістики в СНД.


У той час як світова преса пише про актуальні економічні й соціальні проблеми, наукові відкриття, гучні злочини. Вітчизняна журналістика й російськомовна журналістика СНД ще й ще раз доводить свою жовтороту незрілість. Цього разу «сенсаційною» темою стали відверті/дивні вбрання українських випускниць. Чому ця тема спричиняє такий ажіотаж, адекватній людині, а тим більше журналістові - зрозуміти, просто, неможливо. Напевно, подібні випадки легких і плоских провокацій були й раніше, але всі чомусь мовчали й не ліпили із цього теми дня. А тепер, раптом, у цьому знайшли щось унікальне. Безліч талановитих митців: влаштовують виставки, презентації, різного штибу зустрічі й жодного журналіста там немає. Спортсмени: виграють призи, здобувають звання, піднімають престиж України й у них беруть інтерв'ю, буквально, раз на сто років... Скажете, що все це не сенсаційно? А все й не може бути сенсаційним! Головне завдання журналіста - інформувати і якщо в нього це не виходить робити якісно й цікаво - те нехай працює в іншій сфері, а не шукає «сенсацій» на кшталт відвертих/дивних убрань українських випускниць... Є в Україні люди, що не вміють доречно одягатися й що? Що в цьому нового? Або зайвий раз Батьківщину знеславити хочеться? Дуже прикро, що українська журналістика нагадує дурну маленьку дівчинку, яка всім розповідає гидоту про матір й ще й сама сміється з цієї гидоти. На жаль, вітчизняна журналістика, та й журналістика в СНД - деградує семимильними кроками. Якщо в усім світі розподіл на елітарну й масову журналістику, є чітким, то в країнах СНД «жовтизна» уже давно добралася до національних каналів телебачення, що крім висновку, про виродження серйозної журналістики, дає передумови казати про виродження серйозного споживача масс-медійного інформаційного продукту.

Немає коментарів:

Дописати коментар